everyhour

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

SOMMARR

Av Anna - 12 juni 2010 11:24

tjaba!! jag hjar inte bloggat på så länge för att har haft fullt upp med kläderna till skolavslutnigen som va igår. Efter avslutnigen var jag på födelsedags fest hos min kompis Ella. jag var utklädd som alice i underlandet jag hade inga kläder först men sen kom jag på att min gamla prinsess klänig från dagis. jag prova den och tro det eller ej jag fick plats i den den va lite stor när jag var lite men fatta jag svimma nästan. Jag va på kalaset till halv elva.


  SOMMARLOVVVVVV                             på lovet kommer jag åka till en ö som heter ornö jag älskar att va där här är en bild på ornö   <-- ornö jag kommer inte blogga lika mycket i sommar kommer va borta men sen kommer jag va ensam typ i 5 veckor så då bloggar jag bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SOMMARRRRRRR                      

 
 
Pauline

Pauline

14 juni 2010 23:00

Heej! Gå in på min blogg och gå till inlägget som heter Finalen! Länk till inlägget kommer här: http://dance-p.bloggplatsen.se/2010/06/04/3068445-finalen/#kommentarer
Rösta på designen som du tycker är snyggast! Tävlingen skulle ha varit slut för två veckor sen typ, men det stod jämt så tävlingen är än igång! Så rösta på din favorit! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

http://Dance-P.bloggplatsen.se

 
Lollo

Lollo

15 juni 2010 23:20

Hej,var med och rösta på min blogg om finaste design..(den du tycker är snyggast)//Lollo

http://www.coolalollo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 juli 2010 10:36

SOORRYYY!! jag har inte lagt in några inlägg för jag har varit på saltarö med min kompis. Vio bor i ett STORT hus som e såå gamalt. Jaja här kommer föra veckans film han inte läga in den så den skulle komit igår men jasg glömde ju. Filmen heter the...

Av Anna - 23 juni 2010 19:56

HEJ! jag åker tilll ornö i morgon så jag hinner inte lägga up veckans film. Men då kom jag på att jag gör det nu så här är filmen; Lovewrecked ...

Av Anna - 20 juni 2010 12:01

twilight i can´t think of annything else then TWILIGHT här är trailerna ...

Av Anna - 20 juni 2010 11:19

  många har svårt att veta vad man ska göra på sommar lovet så jag har lite saker som ex. jag har inte gjort alla men jag kommer kanske testa jag kommer lägga upp 10-25 saker när jag kan och det kommer nya saker hela tiden. Starta ett vateen...

ojj

Av Anna - 19 juni 2010 01:00

ojj nu ser jag att part 1 ligger sist och part 13 ( den sista parten) ligger högst upp ni får helt enkelt bläddra ner till 1 hejdå   ...

Presentation


Välkommen till min blogg //anna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit kändis???????
 Katy perry
 lady gaga
 avril lavinge
 Brad Pitt
 kalle anka
 michael jackson
 johnny depp
 Lena philipsson
 Miley cyrus
 homer simpson
 selena gomez
 britney spears
 sterling knight
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards