everyhour

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Kändis och dans

Av Anna - 16 maj 2010 13:14

Ahhhhh.....PÅ SÖNDAG SKA JAG UPPTRÄDA FÖR MINST 200 MÄNNISKOR...jag dansar disco och terminen är slut så alla grupper ska uppträda...åhh vad spännande  

föresten gå in på en annan blogg också som heter TheAngels.bloggplatsen.se det är

jag,min bästis pauline och hennes tvilingsyster som har bloggen

( men lämna inte min blogg för det ) och pauline jag MÅSTE få lösenordet igen jag råka tappa bort det  


bye måste städa mitt idiotiska rum bläääää....................föresten om ni inte vet vilka kändisar det är på omröstnigen så här kommer de...


sterling knight   lena philipsson  


katy perry   lady gaga  


brad pitt   avril lavinge  


selena gomez   johnny depp  


homer simson    nu har ni sett några av de så bye ni får söka på goggle om ni vill se de

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 juli 2010 10:36

SOORRYYY!! jag har inte lagt in några inlägg för jag har varit på saltarö med min kompis. Vio bor i ett STORT hus som e såå gamalt. Jaja här kommer föra veckans film han inte läga in den så den skulle komit igår men jasg glömde ju. Filmen heter the...

Av Anna - 23 juni 2010 19:56

HEJ! jag åker tilll ornö i morgon så jag hinner inte lägga up veckans film. Men då kom jag på att jag gör det nu så här är filmen; Lovewrecked ...

Av Anna - 20 juni 2010 12:01

twilight i can´t think of annything else then TWILIGHT här är trailerna ...

Av Anna - 20 juni 2010 11:19

  många har svårt att veta vad man ska göra på sommar lovet så jag har lite saker som ex. jag har inte gjort alla men jag kommer kanske testa jag kommer lägga upp 10-25 saker när jag kan och det kommer nya saker hela tiden. Starta ett vateen...

ojj

Av Anna - 19 juni 2010 01:00

ojj nu ser jag att part 1 ligger sist och part 13 ( den sista parten) ligger högst upp ni får helt enkelt bläddra ner till 1 hejdå   ...

Presentation


Välkommen till min blogg //anna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit kändis???????
 Katy perry
 lady gaga
 avril lavinge
 Brad Pitt
 kalle anka
 michael jackson
 johnny depp
 Lena philipsson
 Miley cyrus
 homer simpson
 selena gomez
 britney spears
 sterling knight
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards